Noteikumi


Veikt pasūtījumu mājaslapā www.pakom.lv var gan juridiskās, gan fiziskās personas! Pievienojot Jūsu izvēlēto preci "Grozam", ir jāpārliecinās, ka ir izvēlēts pareizais izmērs, preču krāsa un daudzums. Noformējot pasūtījumu, obligāti norādiet piegādes veidu un vēlamo preču saņemšanas vietu.

UZMANĪBU!!! Lūdzam NEAPMAKSĀT pasūtījumu pirms rēķina saņemšanas.
Gaidiet, kad mūsu menedžeris ar Jums sazināsies telefoniski vai pa e-pastu, lai apstiprinātu Jūsu pasūtījumu un vienotos par piegādes termiņiem.

Piegādes izmaksas:
1.variants
Saņem veikalā BEZMAKSAS pēc adreses: Ganību dambis 21B, Rīgā.
Darba laiks: I-IV: 8.00-17.00; V: 8.00-16.00

2.variants
Komforta piegāde ar OMNIVA kurjeru:
Rīga - 5.00 EUR
Latvija - 10.00 EUR

3.variants
Saņem OMNIVA pakomātā.
Sūtījumu nosūtīšana un saņemšana ar OMNIVA pakomātu ir pieejama visā Baltijā 1-2 darba dienu laikā.
OMNIVA:
-Atvērts 24 stundas;
-Izdevīgas cenas;
-Ātra piegāde.
Veicot preču pasūtījumu, tā kopējais svars nedrīkst pārsniegt 30 kg, kā arī preces izmēri nedrīkst pārsniegt 38x64x41 cm. Viena sūtījuma izmaksas uz jebkuru pakomātu Latvijā ir 3.00 EUR. Kad sūtījums tiks ievietots terminālā, uz Jūsu norādīto mobilo telefonu/e-pastu tiks nosūtīta ziņa ar unikālu kodu, kuru ievadot termināla sistēmā, automātiski atvērsies skapīša durvis, kurā atrodas Jums adresētais sūtījums. Maksimālais sūtījuma uzglabāšanas laiks terminālā ir 7 dienas.
OMNIVA pakomāti ir pieejami 22 Latvijas pilsētās: Rīga, Daugavpils, Liepāja, Jelgava, Cēsis, Jēkabpils, Jūrmala, Ogre, Rēzekne, Tukums, Valmiera, Ventspils, Talsi, Kuldīga, Saldus, Sigulda, Bauska, Dobele, Limbaži, Madona, Salaspils, Gulbene.


Ja rēķins netiek apmaksāts 10 dienu laikā, pasūtījums tiek anulēts.

Preču apmaiņa
14 dienu laikā pēc preču saņemšanas Jūs varat nelietotu preci apmainīt, nosūtot to oriģinālajā iepakojumā. Būsim pateicīgi, ja norādīsiet atpakaļsūtīšanas iemeslu. Preces defekta gadījumā norādiet šī defekta veidu. Preču apmaiņas gadījumos klientam netiek izmaksāta preču piegādes maksa. SIA “PAkom” kompensē piegādes un atpakaļsūtīšanas izdevumus tikai gadījumos, ja precei ir defekts.
Preces maiņa notiek pret noliktavā esošu līdzvērtīgu preci.
Lūdzu, ņemt vērā, ka ar atlaidi pasūtītas preces sūtot atpakaļ vai apmainot pret lētāku preci, pasūtījuma vērtība samazinās un ja atlaides vai piedāvājuma nosacījumi vairs netiek izpildīti, tad atlaide zaudē savu spēku un tiek atskaitīta no naudas par atpakaļ atdoto preci.
Veicot apmaiņu, vienmēr saglabājiet garantijas dokumentu-pavadzīmi vai izsniegto čeku/kvīti.
Preču atdošana atpakaļ un maksa par atpakaļ atdoto preci
Jums ir tiesības atteikties no preces 14 dienu laikā, sākot no preces saņemšanas brīža. Iesākām preci atdot atpakaļ oriģinālajā iepakojumā. Atdodamā prece nedrīkst būt lietota.
Šajā gadījumā Klienta pienākums ir 7 dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atdot preci SIA “PAkom”. Klients ir atbildīgs par preces kvalitātes saglabāšanu.
Preču atdošanas izdevumus sedz pircējs. SIA “PAkom” kompensē piegādes un atpakaļsūtīšanas izdevumus tikai gadījumos, ja precei ir defekts.
Veicot apmaiņu vai atpakaļatdošanu, pārvadājuma risku uzņemas Pircējs.
Vienmēr saglabājiet garantijas dokumentu-pavadzīmi vai izsniegto čeku/kvīti.
Personas dati
Mēs izmantojam Pircēja personas un adreses datus, lai nosūtītu preces un reklāmas materiālus. Veicot pasūtījumu, pircējs piekrīt savu personas datu apkopošanai, izmantošanai un cita veida apstrādei atbilstoši SIA “PAkom” pasūtīšanas noteikumiem. Personas datu apstrādes mērķis ir pirkuma līguma izpilde un savstarpējā sadarbība.